فريبا: مجيدي به ايران بازگشته است
نوشته شده توسط : محمد

بهتاش فريبا در مورد اينکه گفته مي شود قصد دارد از استقلال جدا شود، اظهار داشت: اين خبرها از کجا مي آيد؟ فکر مي کنم بايد از کساني که چنين خبرهايي را منتشر کرده اند شکايت کنم. من کي گفتم مي خواهم به خاطر مسائل شخصي جدا شوم يا چون هنکه آمده از اين تيم مي روم؟

وي افزود: روز گذشته در باشگاه قراردادم را امضا کردم و امروز هم بايد با اميري هماهنگ کنيم تا در هيئت فوتبال ثبت کنيم. هيچ مشکلي براي کار کردن در استقلال ندارم و مثل سال گذشته که همه براي اعتلاي استقلال تلاش کرديم امسال هم همين هدف را داريم.

فريبا تصريح کرد: افتخار مي کنم در استقلال هستم و چه در اين تيم باشم و چه نباشم هميشه آماده کمک کردن هستم. استقلال خانه من است. مثل اينکه فصل شروع نشده عده اي ديده اند که تيم خوبي بسته ايم و شرايط قهرماني داريم مي خواهند حاشيه سازي کنند اما ما فصل جديد را هم مثل سال گذشته بدون حاشيه جلو مي بريم. اگر استقلال را دوست نداشتم چرا ديروز رفتم و قرارداد را امضا کردم؟

مربي آبي پوشان در پاسخ به اين سؤال که چرا هنکه تيم را تمرين نمي دهد، گفت: قرار است از امروز او کنار تيم باشد و با لباس ورزشي کنارمان باشد.

فريبا در مورد اينکه چرا فرهاد مجيدي به ايران باز نمي گردد، عنوان کرد: مجيدي ظاهرا ديروز به ايران بازگشته و امروز به احتمال زياد در تمرين شرکت مي کند.
 




:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: